امروزه در صنایع مختلف، در راستای تولیدات، ممکن است نیاز به عملیات حکاکی و یا برش داشته باشید. در قدیم حکاکی و برش به صورت دستی و یا با دستگاه های ساده انجام می شد. اما در حال حاضر و با وجود تکنولوژی لیزر، شما با خرید یک دستگاه لیزر می توانید به راحتی متریال های مختلف را با دقت بسیار بالا حکاکی کنید و یا برش دهید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید
یک دستگاه برش لیزری به تولیدکنندگان این امکان را میدهد تا طرحهای متنوعی بر روی انواع فلزات، چوب، پلکسی گلاس، چرم، پارچه، کریستال، سرامیک و … را با سرعت و دقت بالا تولید کنند. به همین دلیل دستگاه های لیزر کاربردهای فراوانی دارند که می توانید با کمی خلاقیت، طرح های بسیار زیبا و کاربردی در جهت رونق کسب و کار خود ایجاد نمایید.
دستگاه لیزر حکاکی و برش فلزات (لیزر فایبر مارکینگ)
برش لیزری فناوری است که در آن از اشعه لیزر برای برش اجسام استفاده میشود؛ و نوعاً از این فناوری در زمینه صنعت استفاده میشود. برش لیزری توسط استعمال اشعه لیزر از یک خروجی قوی لیزر روی اجسامی که میخواهند بریده شوند انجام میشود. قسمتی از جسم مورد نظر که بریده میشود یا آب میشود یا میسوزد یا تصعید میشود و توسط فشار گاز از روی جسم پاک میشود؛ و سر انجام سطح بریده شده با کیفیت خیلی عالی ایجاد میشود. لیزر صنعتی در صنایع مختلفی مانند صنایع نظامی، ساختمانی، هوافضا، پزشکی، آزمایشگاهی و پژوهشی، ارتباطاتی، فیزیک، شیمی و … کاربرد دارد.
در سال ۱۹۶۵ اولین دستگاه برش لیزری برای ایجاد سوراخ در قالبهای الماس استفاده شدهاست. این دستگاه توسط مرکز تحقیقات Western Electric Engineering ساخته شد. در سال۱۹۶۷ بریتانیا در ساخت دستگاه برش لیزری به کمک جت اکسیژن برای برش فلزات پیشگام شد. در اوایل سال۱۹۷۰ این تکنولوژی در کاربردهای هوافضا برای برش تیتانیم بهکار گرفته شد. در همان موقع لیزرهای CO2 برای برش غیر فلزات مانند:پارچه و … بهکار گرفته شد؛ چراکه در آن زمان لیزر CO2 به اندازه کافی برای غلبه بر هدایت حرارتی فلزات قدرتمند نبود.
صنایعی مانند خودروسازی، ابزاردقیق، صنایع نظامی، صنعت چرم و پوشاک، صنایع مهندسی، ساخت و تولید، چوب و دکور ،صنایع سنگ و ... از جمله مواردی هستند که استفاده وسیعی از دستگاه برش لیزر دارند. باتوجه به قطعه نهایی مورد نیاز دستگاه برش لیزر یا دستگاه حکاکی لیزر فایبر مارکینگ استفاده میشود. دستگاههای برش لیزری به دو گروه فلزی و غیر فلزی تقسیم میشوند هر دستگاهی با قدرت (وات) و قابلیتهای مختلفی تولید میشود که موارد استفاده آن متفاوت است.
اشعهٔ لیزر از طریق تحریک مواد مولد لیزر توسط تخلیهٔ الکتریکی یا تابش یک لامپ در یک محفظه بسته تولید میشود. با تحریک مادهٔ مولد لیزر پرتو با استفاده از تکههای آینه منعکس میشود تا انرژی لازم برای تبدیل شدن به یک جریان نور تکرنگ منسجم را به دست آورد. آینه یا فیبر نوری معمولاً برای هدایت نور منسجم به لنز دستگاه استفاده میشود. این لنز در نقطهٔ کاری دستگاه متمرکز شدهاست. باریکترین قسمت پرتو متمرکز شده قطری کمتر از ۰/۳۲میلیمتر دارد.
عملکرد دستگاه برش لیزر به این صورت است که ابتدا اشعه لیزری از هد دستگاه بر روی جسمی که قصد برش و یا حکاکی آن را داریم تابیده میشود و سپس این پرتوی لیزری با توجه به میزان قدرتی که برای آن تعریف شدهاست قسمت مورد نظر را برش میدهد و یا موجب تصعید آن میشود(حکاکی) و در پایان قسمتهای برش خورده با گاز فشار بالا از روی جسم برداشته شده تا سطح صاف و سیقلی قطعه اصلی باقی بماند.
دستگاههای تولید لیزر میتوانند انواع مختلفی از لیزر را ایجاد نمایند. این لیزرها بااسامی : لیزر گازی، لیزر شیمیایی، لیزر رادیو اکتیو، لیزر جامد شناخته میشوند.بیشترین استفاده در صنعت تنها از دو نوع لیزر گازی و لیزر جامد است. این دو نوع لیزر خود از بخشهای مختلفی تشکیل شدهاند به عنوان مثال میتوان گفت که در بین لیزرهای صنعتی، گازی Co2 بیشترین میزان استفاده را دارد. چرا که از آن برای برش و ایجاد حکاکی بر روی انواع مختلف وسایل اعم از فلزات و غیر فلزات میتوان استفاده نمود.
دستگاههای لیزر در نوع خاص CO2 و فایبر ساخته میشوند که هر یک دارای مزایایی هستند. در لیزر فایبر برخلاف CO2 هیچکدام از قطعات و یا آینههای به کار رفته در آن حرکتی نداشته و ثابت اند و به همین دلیل از نظر هزینه کلی بسیار سودمندتر خواهند بود.
سهولت در بهکارگیری، کیفیت و تمیزی (عدم وجود لبههای اضافی در قسمتهای برش خورده) محصول نهایی از مزایای استفاده از برش لیزری به جای برشهای مکانیکی و سنتی است. از آنجایی که از ابتدای شروع عملیات برش تا پایان کار، پرتو لیزر به صورت مداوم و یکنواخت عمل برش را انجام میدهد، دقت کار افزایش مییابد.
دستگاه های برش لیزری مزایای بیشتری نسبت به روشهای سنتی دارند. در برش لیزری، بین ابزار برش و قطعهی مورد نظر هیچ گونه تماسی برقرار نمیشود. علاوه بر این مورد، دستگاههای برش لیزری از دقت بالاتری نسبت به روشهای سنتی بهره میبرند. به عنوان مثال، شما میتوانید از یک پت شاپ اینترنتی قلاده و یا بند قلاده خریداری کرده و با استفاده از این دستگاه مشخصات حیوان و اطلاعات تماس خود را بر روی آن حک کنید.
احتمال تاب برداشتن ماده در برش لیزر بسیار کم است چون، ناحیهٔ مؤثر حرارتی در این فرایند بسیار کوچک میباشد.
برش لیزری به علت دقت بالاتر و مصرف انرژی کمتر در هنگام برش، مزیت بیشتری نسبت به برش پلاسما دارد. با این وجود اغلب دستگاههای برش لیزری نمیتوانند ضخامتی بیشتر از ضخامت برش دستگاههای پلاسما را برش دهند. امروزه دستگاههای برش لیزری قویتری نیز در حال تولید است تا بتوانند ضخامتهای بیشتری را برش دهند اما هزینهٔ تمام شدهٔ این دستگاهها بیشتر از دستگاههای برش پلاسما است.مهمترین مزیت استفاده از دستگاه برش لیزر جهت برش فلزات و غیر فلز ،سرعت و دقت بالای کار میباشد .
لیزرها انواع مختلفی مانند لیزر گازی، لیزر شیمیایی، لیزر رادیواکتیو، لیزر جامد، لیزر فیبری و … دارند، اما در صنعت از دو نوع لیزرهای گازی و جامد استفاده میشود.
۱) لیزر CO2 که برای برش، حکاکی و تضعیف ماده مناسب است.
۲)لیزرهای نئودیمیم(Nd) و لیزرهای نئودیمیم-ایتریم-آلومینیوم-گارنت(Nd-YAG) میباشند. این دو لیزر سبک و روشی یکسان دارند و تفاوت آنها در کاربردشان میباشد. لیزر Nd برای تضعیف ماده و در مواقعی که قدرت زیاد و تکرار پذیری بالا مدنظر است به کار میرود. لیزر Nd-YAG برای تضعیف ماده و حکاکی روی قطعه و در مواقعی که قدرت بسیار زیاد مورد نیاز است، استفاده میشود.
هرسه نوع لیزر یاد شده را میتوان برای جوشکاری نیز استفاده کرد.
لیزر CO2 برای برشکاری صنعتی بسیاری از مواد از جمله فولاد، آلومینیوم، فولاد ضدزنگ، تیتانیم، کاغذ، موم، پلاستیک، چوب و پاچه استفاده میشود. لیزر YAG در درجهٔ اول برای برش و حکاکی فلزات و سرامیکها استفاده میشود.
ژنراتور دستگاه لیزر و اپتیک خارجی (لنز فوکوسکننده) نیاز به خنک کاری دارند. بسته به اندازه و پیکربندی دستگاه، گرمای اضافی ممکن است مستقیماً یا توسط یک خنککننده به هوا منتقل شود. معمولاً از آب به عنوان خنککننده استفاده میشود که توسط سیستم خنککننده به گردش در میآید.
لیزر میکروجت: هدایت پرتو لیزر به وسیلهٔ جت آب است. در این دستگاه پرتو لیزر با جت آب کم فشار همراه است. لیزر وظیفه اصلی برش را برعهده دارد درحالی که جت آب پرتو لیزر را هدایت میکند. عمل هدایت پرتو از طریق بازتاب داخلی کلی انجام میشود. مانند آنچه که در فیبر نوری اتفاق میافتد. در این روش، آب علاوه بر از بین بردن اثرات تخریبی ناشی از برش، سطح ماده را نیز خنککاری میکند که ازجمله مزایای این روش به حساب میآید.
لیزر فیبر: یک نوع از لیزرهای حالت جامد است که به سرعت در صنعت برش فلز در حال رشد است. برخلاف لیزر CO2 تکنولوژی فیبر با بهرهگیری از محیط جذب جامد به عنوان گاز یا مایع مخالف عمل میکند. دانهٔ لیزر پرتوی لیزر را تولید میکند و پس از آن پرتو در الیاف شیشهای(Glass Fiber) تقویت میشود. با طول موجی در حدود ۱/۰۶۴ میکرومتر لیزر فیبر، نقطه اثر بسیار کوچکی(۱۰۰ برابر کوچکتر از نقطهٔ اثر لیزر CO2) ایجاد میکند که این نوع لیزر را برای برش مواد فلزی بازتابنده، مؤثر میسازد.
روشهای مختلفی در برش با استفاده از لیزر وجود دارد. برخی از این روشها عبارتند از:
۱) تبخیر ماده
۲) ذوب ماده به همراه دمیدن گاز پرفشار
۳) سوزاندن
۴) ایجاد شکاف به وسیله تنشهای حرارتی
۵) برش سرد
برش تبخیری: در این روش حرارت پرتو متمرکز شده، دمای نقطه اثر رابه دمای نقطهٔ جوش میرساند و موجب تبخیر ماده و ایجاد حفره میشود. این روش برای برش موادی استفاده میشود که ذوب نمیشوند مانند:چوب، کربن و پلاستیکهای ترموست.
برش ذوبی به همراه دمیدن گاز پرفشار: در این روش ابتدا پرتوی لیزر، ماده مورد نظر را در نقطهٔ کاری به دمای نقطه ذوب میرساند. بلافاصله با استفاده از جریان پرفشار یک گاز (معمولاً هوا) به نقطهٔ مورد نظر ضربهای وارد شده و باعث ریزش مواد ذوب شده از روی جسم مورد نظر میشود. در این روش نیازی به بالا بردن دما به اندازهای بیشتر از نقطهٔ ذوب ماده نیست در نتیجه دستگاه قدرت مصرفی کمتری دارد. از این روش عموماً برای برش فلزات استفاده میشود.
برش با ایجاد شکاف به وسیله تنشهای حرارتی:مواد ترد به شکستگی حرارتی حساس میباشند. از این ویژگی مواد ترد در روش یاد شدهاستفاده میشود. اشعهٔ لیزر روی سطح ماده متمرکز شده و باعث ایجاد حرارت موضعی و انبساط حرارتی میشود. این عمل باعث ایجاد شکاف در ماده شده و با حرکت دادن پرتو میتوان آن را هدایت کرد تا برش مد نظر اتفاق بیفتد. این روش عموماً برای برش لیزری شیشهها و مواد شیشه مانند استفاده میشود.
توان تیوب دستگاه نیز از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا توسط این تیوب لیزر میتوان هزینه تولید پرتو لیزر را کاهش داد ولی اگر از آن استفاده نشود تولید پرتو لیزر بسیار پر هزینه و سخت است. این توان قابل تغییر است که برای کار روی متریالهای متفاوت توان این لیزر را میتوان تغییر داد.
تلرانس و پرداخت سطح:
برشهای لیزری جدید دارای دقتی در حدود ۲۵ میکرومتر(۰٫۰۱ میلیمتر) هستند.
زبری استاندارد سطح (Rz) با ضخامت ورق افزایش مییابد اما با قدرت لیزر و سرعت برش کاهش مییابد.
مهمترین اشکال دستگاههای برش لیزر مصرف زیاد برق آنها است. بازدهی لیزرهای صنعتی چیزی در حدود ۵ تا ۴۵ درصد است. مقدار قدرت مورد نیاز برای برش لیزر در یک کار بخصوص به نوع ماده، ضخامت، روش مورد استفاده و نرخ برش مدنظر، بستگی دارد.
دستگاه لیزر مارکینگ فایبر برای مارک زنی،حکاکی سریع،بارکد زنی،تصویر زنی و برش و حکاکی طلا و نقره کاربرد دارد.
دستگاه لیزر فایبر در صنایع پزشکی،کابل و لوله سازی،ساعت و عینک سازی برخی از فلزات و پلاستیک های صنعتی،آسانسورسازی،صنایع بهداشتی،ساختمان و شیرآلات ساختمانی،صنایع الکترونیک و کلید و پریز،هدایای تبلیغاتی،قالب سازی،بلبرینگ سازی،ابزار سازی،موبایل،صنایع هواپیماسازی،صنایع دفاع و جنگ افزارسازی،صنایع کشتی سازی،خودرو سازی و قطعات اتومبیل مورد استفاده جهت مارک زنی قرار میگیرد.
مواد قابل پردازش دستگاه بیزر مارکینگ فایبر شامل انواع فلزات با درجه سختی بالا و همچنین استیل،آلومینیوم،تیتاتیوم،طلا،نقره و غیز رفلزاتی چون پلاستیک،سیلیکون،ABS،پلی کربنات،چرم،پلی اتیلن میباشد.
حداکثر نرخ برش توسط عواملی چون قدرت لیزر، ضخامت ماده، نوع فرایند مورد استفاده و خواص مواد محدود شدهاست. برای همهٔ مقاصد و اهداف، یک لیزر میتواند تا ۳۰ برابر سریعتر از یک ارهٔ استاندارد باشد.دستگاههای برش CNC با هدایت کامپیوتری و توسط لیزری که از آنها متساطع میشود عملیات مختلفی مانند برش لیزری، حک لیزری و … را انجام میدهند. این دستگاهها مزایای زیادی دارند، مثلاً سرعت بسیار بالایی دارند و با توجه به هدایت شدن توسط کامپیوتر، خروجیهای کاملاً یکسانی دارند.
شرکت پارس کیا مهنام وارد کنند دستگاه های حک و برش لیزری (فایبر و دستگاه برش فلز و سی اوتو)
فروش دستگاه های لیزر فایبر و سی او تو به صورت نقد و اقساط می باشد
دستگاه لیزر حکاکی فایبر :( آلمان / چین): مشخصات: با توان 20-40-60-70 وات ، عمرلیزر 100 هزار ساعت، اسکنر CTI آمریکایی، فوکوس لنز تحت لیسانس RONAR آلمان،برق مصرفی 500 وات ، هوا خنک بدون نیاز به چیلر
دستگاه حک فلز توانایی حکاکی بارکد و شماره سریال، لوگو ، آرم ، حک تصاویر، حک سه بعدی و حک عمیق تا عمق 2 میلیمتر را روی تمامی فلزات مانند : طلا- نقره- برنج- مس- آلومینیوم- فولاد و استیل و … را دارد
شرکت با در اختیار داشتن کادر فنی مجرب انواع دستگاه های برش و حکاکی لیزری را به مشتریان خود عرضه می کند. شرکت برای دستگاه های لیزر فایبر و لیزری غیرفلزات عرضه شده ، خدمات زیر را ارایه می دهد:
نصب دستگاه لیزر مارکینگ فایبر و لیزر غیرفلزات : تمامی دستگاه های لیزری عرضه شده ، توسط شرکت به صورت رایگان در محل مشتری نصب می شوند.
آموزش دستگاه لیزر مارکینگ فایبر و لیزر غیر فلزات : برای تمامی دستگاه های لیزر ، آموزش به صورت رایگان در محل مشتریان ارایه می شود.
گارانتی دستگاه لیزر مارکینگ فایبر و لیزر غیر فلزات: تمامی دستگاه های لیزر این شرکت ، دارای یک سال گارانتی هستند.
خدمات پس از فروش دستگاه لیزر مارکینگ فایبر و لیزر غیر فلزات : تمامی دستگاه های لیزر دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش هستند و تعمیرات و تامین قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان از طریق شرکت قابل انجام است.
دستگاه های لیزر عرضه شده توسط شرکت ، دارای تاییدیه های معتبر بین المللی هستند که نشانه ای از کیفیت محصولات عرضه شده است.
در سری وبلاگ های موجود تصمیم دارم مطالب مهم سایت ویکی پدیا را برای کسانی که دنبال کننده وبلاگ های من هستند منتشر کنم شاید از خود بپرسید چرا مزایای این مقالات چی هست یکی از مزایای این مقالات این است که به زبان فارسی روان تبدیل شده و به راحتی قابل خواندن می باشد یکی دیگر از مزایای این مقالات فونت و ترتیب کلمات است از اینکه وبلاگ مارا را دنبال می کنید از شما تشکر می کنیم و آرزو داریم بتوانیم مقالات خوبی را برای شما فراهم کنیم
لطفا توجه داشته باشید این مطلب دارای منبع است و در انتهای مقاله می توانید منبع به همراه لینک را مشاهده کنید
لازم بذکر است این مقاله در چند سایت و وبلاگ مجموعه سئوتن منتشر شده است و در صورت نیاز به بازنشر آن درج لینک منبع از الزامات کپی رایت می باشد
همانطور که از خبرها مشخص است همه متوجه ارائه یک بروزرسانی جدید توسط گوگل شده ایم
حدود 8 الی 9 ماه پیش شاهد یک بروزرسانی در همین راستا بودیم که شاهد افت سایت های تفریحی مجلات اینترنتی و برخی از سایت های موزیک و فیلم بودیم،این بروزرسانی هم نکات قابل توجهی برای سایت هایی دارد که برروی کلمات زیاد و پراکنده کار می کنند.در بروزرسانی مارس 2019 (اسفند 97) تغییرات کلی متوجه چند ابزار گوگل همچون(وبمسترتولز،گوگل ادوردز،ارتقائ سطح امنیت مرورگر کروم،گوگل ترندز) شد که این تغییرات به حذف برخی از امکانات و یا اضافه شدن برخی دیگر از امکانات لازم محدود گردید در بروزرسانی مارس 2019 شاهد توضیحاتی از سمت گوگل و سایت های خبرگزاری بودیم که گوگل توجه بیشتری به سایت ها خواهد کرد و سایت های خود را از نظر سرعت،محتوا،mobile friendly بهبود ببخشید و در ابزارهایی هم که در بالا به آن ها اشاره کردیم تغییراتی اعمال شد که تکمیل کننده این تغییرات،بروزرسانی های بعدی گوگل یعنی خرداد 98 و مرداد 98 و... بود حال این بروزرسانی چه ارتباطی با بروزرسانی های گذشته گوگل خواهد داشت را در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت پس در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید
همانطور که طبق سالهای اخیر شاهد آن هستیم گوگل در ابتدای سال میلادی تغییراتی اساسی را در ابزارها،الگوریتم های خود اعمال می کند که حکم پایه اصلی بروزرسانی های بعدی خود در سال جاریست را دارا می باشد این بروزرسانی هم با همان سنت گذشته گوگل ارائه گردیده و ابزارهای زیادی را دستخوش تغییرات خود کرده است اولین مورد تغییر یافته توسط گوگل همان Google Discover است و دیگر ابزارهای گوگل همچون وبمسترتولز و گوگل ادوردز است و در گوگل وبمستر تولز هم شاهد اضافه شدن قسمت حرفه ایی بررسی سرعت لود و بررسی خطاهای داخلی سایت هستیم
همانطور که گفته شد یک بروزرسانی هم توسط گوگل برای الگوریتم خود ارائه گردیده این بروزرسانی طبق اخباری که در فضای اینترنت وجود دارد در مورد محتوای سایت هاست و سایت هایی را تحت تاثیر خود قرار می دهد که از محتوای زیاد و کم مغزی برخورددار هستند
توجه داشته باشید در 1 سال اخیر دیگر تولید محتوا و تعداد کلمات در محتوا از نظر گوگل اهمیتی ندارد محتوایی امتیاز خواهد گرفت که مخاطب از آن استقبال کند و حتی اگر هم 500 کارکتر هست تا آخر آن یا نصف آن محتوا را بخواند و سپس خدمات شما را دریافت کند
(One way to think of how a core update operates is to imagine you made a list of the top 100 movies in 2015. A few years later in 2019, you refresh the list. It’s going to naturally change. Some new and wonderful movies that never existed before will now be candidates for inclusion. You might also reassess some films and realize they deserved a higher place on the list than they had before.The list will change, and films previously higher on the list that move down aren’t bad. There are simply more deserving films that are coming before them.)
در متن فوق به محتوایی اشاره شده که به عنوان مثال در زمینه فیلم فعالیت می کند در این متن به صراحت گفته شده اگر شما آرشیوی از فیلم های پرطرفدار 2015 دارید آنرا باید به سال 2019 به روز کنید تا شاید مخاطب بیشتری به شما و محتوای شما توجه کند و فیلم های جدیدی وجود دارند که برای مخاطب شما جذاب تر شده است شما هم سعی کنید با خواسته جدید مخاطب خود پیش بروید و محتوای قدیمی خود را به شکل جدید ویرایش کنید تا مخاطب شما محتوای بروزی را مطالعه کند
همانطور که در بروزرسانی های گذشته گوگل متوجه شدیم محتوا و تمرکز برروی تولید محتوای با کیفیت و در خور جست و جوی مخاطب از اهمیت بیشتری برخورددار است،حال اگر طبق گذشته محتوای با کیفیتی تولید کرده اید همان مسیر را پیش بگیرید و اگر هم بعد از هر بروزرسانی تلاش کردید که تغییرات جدید اعمال کنید و ادامه آن را رها می کنید اکنون این کار را نکنید چون گوگل متوجه آن خواهد شد
A starting point is to revisit the advice we’ve offered in the past on how to self-assess if you believe you’re offering quality content. We’ve updated that advice with a fresh set of questions to ask yourself about your content:
در متن بالا به اینکه چه محتوایی تولید کنیم که مخاطب بیشتر به آن اهمیت دهد اشاره شده است در ادامه گوگل چند توصیه را برای شما دارد که بتوانید محتوایی خوب و با کیفیت را تولید کنید:
آیا محتوا،اطلاعات اصلی ، گزارشی کامل از موضوع ، تحقیق یا تحلیل را ارائه می دهد؟
آیا محتوا،توضیحی اساسی ، کامل یا جامع از موضوع را ارائه می دهد؟
آیا محتوا،تحلیل کلی یا اطلاعات جالبی را ارائه می دهد که غیرقابل توصیف است؟
اگر محتوا به منابع دیگر توجه دارد ، آیا از کپی کردن یا بازنویسی این منابع جلوگیری می کنید و به جای آن ارزش و اصالت اضافی قابل توجهی ارائه می دهد؟
آیا عنوان صفحه خلاصه توصیفی و مفید از مطالب را ارائه می دهد؟
آیا عنوان صفحه مانع از اغراق در محتوا می شود؟
آیا این محتوایی که تولید می کنید را خود شما در جایی ببینید حاضر به انتشار آن هستید؟
آیا انتظار دارید که این محتوا توسط یک مجله چاپی ، دائره المعارف یا کتاب چاپ شود؟
آیا محتوا اطلاعات را به روشی ارائه می دهد که باعث شود مخاطب به آن اعتماد کند ،قبیل منابع ،شواهدی از تخصص دیگران،توضیحی در مورد نویسنده یا سایتی که آن را منتشر می کند، یا لینک هایی در این محتوا به صفحه نویسنده و سایت معتبر وجود دارد؟(لینک های خارجی در محتوا)
آیا محتوای ایجاد شده را قبول دارید و سایت شما در مورد موضوع آن در گذشته بحث کرده است(برچسب های مرتبط)
آیا این محتوا توسط یک متخصص یا علاقه مندان نوشته شده است که موضوع را به خوبی می شناسد و برای مخاطب می تواند توضیح تخخصی لینک دار ایجاد کند؟
آیا محتوای ایجاد شده را باور دارید و با صداقت کامل ایجاد می شود؟
آیا محتوا عاری از موضوعات سبک و غلط های املایی است؟
آیا محتوا از ادبیات خوبی برخورددار است ، یا به نظر می رسد شلخته و یا عجولانه تولید شده است؟
آیا محتوا توسط تعداد زیادی از سازندگان تولید شده است و یا برون سپاری شده است ، یا در شبکه وسیعی از سایت ها پخش شده است یا به گونه ایی است که کسی به موضوع آن اهمیت نداده ❓آیا دوستان شما و سایت های دیگر هم این موضوع را بررسی کرده اند؟
آیا محتوا تبلیغات بیش از حد دارد که از محتوای اصلی منحرف می شودپ؟
آیا محتوا برروی تلفن همراه هم از اندازه فونتی خوبی بهره می برد یا کاربر را ملزم به تغییر سایز میکند؟
آیا محتوا در مقایسه با سایر صفحات در نتایج جستجو ارزش قابل توجهی دارد؟
آیا این محتوا در خدمت منافع واقعی بازدید کنندگان سایت است یا به نظر می رسد فقط توسط شخصی که قصد دارد حدس بزند چه چیزی در موتورهای جست و جو رتبه خوبی دارد تولید شده است؟
حال به برخی از تغییرات و توصیه های لازم در مورد این بروزرسانی پرداختیم در پست های بعدی هم اخباری جدید و توصیه های دیگر را ارائه می نماییم
لازم بذکر است مقاله فوق در چند سایت و بلاگ مجموعه سئوتن منتشر شده است و در صورت نیاز به بازنشر آن درج لینک منبع از الزامات کپی رایت می باشد
منبع: سئوتن
العیادة نوین ایرانا واحد من أقدم مرکز التجمیل فی مدینة مشهد یحتوی علی عیادات المتخصة و المختبر المجهز. هذا المرکز تحت إشراف مساعدة وزارة الصحة و یجری فیه أکثر من عدة سنوات عملیات الجراحیة فی مجال التجمیل منها: زراعة الشعر، تخسیسمعشفط الدهون، تحللالشحوم، جراحةالصدر، تجمیلالانف، حقنالفلر، البوتوکس، شد الوجه، بالون المعده و ... . تحت رعایة نخبة من الاطباء، إختصاص و فوقٍإختصاص متوفرة خدمات متمیزة مثل جراحة التجمیل، جراحة العظام، طب الجهاز البولی، طب النساء، جراحة الأنف و الأذن و الحنجرة، الجهاز الهضمی و ... .
هذه العیادة تقدم کل التسهیلات الرائدة فی مستوی عالی مع أحدث التطورات و معدات الطبیة فی جوء من فخامة لتلبیة إلاحتیاجات الخاصة بکم.
کذلک "مرکز نوین ایرانا" هو یعتبر عضو إکادمیة دولیة لزراعة الشعر فی إمریکا.(ISHRS)
توفر هذه الخدمات فی عیادة نوین ایرانا:
· خدمات تخصیصة فی مجال زراعةالشعر إضافة مع خدمات التالیة:
· إحصل علی أفضل نتائج زراعةالشعر فی مرکز نوین ایرانا.
· المرکز النموذجی التخصصی لعملیات التجمیل وزراعةالشعر بأحدث الأجهزة المتطورة.
· حالیاً العرض زراعة الشعر 700 دولار مع خدمات.
· لفترة محدودة فقط.
· إستقبال و تودیع من والی المطار من قسم رجال الأعمال cip.
· فندق خمسة لیالی – خمسة نجوم.
· تحالیل قبل العملیة
· علاج لفترة 3 أشهر
· اُبرة البلازما لتقویة الشعر القدیم و المزروع.
· شهادة ضمان بعدم تساقط الشعر مدی الحیاة.
· سائق و مترجم مجانی من قبل المرکز یکون مرافق للمواصلات معاکم مع خدمات التالیة:
· عملیة التجمیل الأنف مع الخدمات التالیة:
· احصل علی أفضل نتائج تجمیل الأنف فی مرکز نوین ایرانا
· حالیاً العرض تجمیل لأنف 1500$ دولار مع الخدمات
· لفترة محدودة فقط
· إستقبال و تودیع من والی المطار من قسم رجال الاعمال cip
· فندق خمس لیالی
· تحالیل قبل عملیة
· سائق و مترجم مجانی من قبل المرکز یکون مرافق للمواصلات معاکم.
· کل هذه الخدمات مجانیة من قبل المرکز.
· عملیة نحت الجسم مع خدمات الآتی:
· شفط الدهون البطن و الخواصر 1800$
· شفط و شد البطن والخواصر 2400$
· استقبالcip صالة الخاصة
· فندق 5 لیالی مع مرافق واحد
· تحالیل و فحوصات و مستشفی
· مواصلات فی مشهد
· عملیات تجمیلة للوجه
· جهاز اللیزر لإزالة شعرزاید بشکل دائماً
عنوان: الشارع دستغیب 35، رکن بیستون 2، الطابق 5، العیادة تخصصیة نوین ایرانا، للزارعة الشعر و عملیات تجمیل.
رقم التواصل واتساب ایمو: 00989153318537
حساب اینستغرام:@iranaclinic
مصدر: عصر ایران
نقش خود را به خوبی ایفا کنید . یک نکته بسیار حائز اهمیت است و آن اینکه هر سالن زیبایی یا آرایشگاهی را که انتخاب میکنید ، کمک کنید تا آرایشگرتان بتواند کار خود را به خوبی انجام دهد و او را ناعادلانه مورد قضاوت قرار ندهید . اگر دیر سر قرار خود حاضر شوید و برای رفتن هم عجله داشته باشید مسلما نتیجه خوبی نخواهید گرفت . میتوانید از پوسترهایی استفاده کنید کـه مربوط بـه اصلاح ابرو هستند یا پوسترهایی بـهکار ببرید کـه کارهای دیگر مربوط بـه آرایش صورت رابهتصویر می کشند. این پوسترها بـه مشتریان نشان میدهند کـه روند کار صورت آن ها چگونه اسـت. نکات مهم در نگهداری و تعمیر تلویزیون جاذبه های باغ وحش وکیل آباد مشهد + عکس دستور تهیه یتیمچه غذای محلی مشهد مراکز تعویض پلاک مشهد + خدمات تعویض پلاک شرکت پخش زعفران در مشهد مقایسه ایزوگام با قیرگونی مقایسه کولر گازی با کولر آبی نکات مهم در انتخاب باغ تالار عروسی نکات مهم پرستاری و کمک های اولیه دستور تهیه چنگالی مشهد (عصرانه ای سالم) آموزش عیب یابی و سرویس یخچال در منزل گرد و خاک در مشهد لیست کامل پارکینگ های عمومی مشهد + آدرس و امکانات نکات مهم در خرید لباسشویی خوب لیست کامل سوغاتی های مشهد علاوه بر ظاهر و زیبایی شما در مراسم، ظاهر شما در فیلم و عکس های گرفته شده از مراسم نیز اهمیت دارد.یک آرایشگر متخصص و باتجربه با تکنیک های فیلمبرداری، نورپردازی و نحوه ای که صورت شما در عکس ها و فیلم نمایش داده میشود آشنایی کامل دارد و این توانایی را دارد به گونه ای شما را آرایش کند تا زیبایی طبیعی شما را در عکس ها و فیلم های مراسم عروسی برجسته کند.
پوستر مربوط بـه آرایش صورت را میتوان بـهگونهای انتخاب کرد تا نتیجه کاری
راکه روی صورت مشتریان انجام می شود، بـهتصویر بکشد. اگه برای رفتن به یک مهمونی
بزرگ و یا جشن عروسی دعوت شده اید و حتما باید با ظاهری مرتب و آراسته در اونجا
حضور یابید، یک سالن زیبایی معتبر و این کاره میتونه خیلی به شما کمک کنه.
آرایشگران خانم زیادی در ایران وجود دارند اما هستند سالن هایی که کیفیت کار خوبی
ندارند.
به زندگی خوشبینانه نگاه کنید و به رفتار های خوب همسرتان بیشتر بیندیشید و
جنبه های خوب زندگی را فراموش نکنید تا آرامش و بذل محبت و عاطفه مهمان زندگیتان
گردد. سالنهایی کـه خدمات ناخن را انجام میدهند، در زمینه پدیکور هم فعال هستند.
بنابر این اگر می خواهید علاوه بر ناخن، خدمات مربوط بپا هم ارائه دهید، حتماً با
استفاده از پوسترهای پدیکور، این موضوع رابه مشتریان خود یادآور شوید. درضمن
فراموش نکنید که در مواردی مثل لیزر موهای زائد، بوتاکس ، تزریق ژل، پاک کردن تتو
و… فقط باید به مرکزی زیر نظر پزشک متخصص مراجعه کنید.
در نهایت یک آرایشگر حرفه ی خوب بهترین آرایشگاه تهران
از لحاظ رفتاری و اخلاقی به گونه ای است که شما با وی راحت خواهید بود. و با
اخلاق و رفتار خوب و آرامش دهنده خود. از تشنج و اضطرابی که به صورت. روی این
موضوع باید کاملاً وقت بگذارید و بههیچوجه آن را بهصورت فوری یا سرپایی انجام
ندهید. شما ابتدا باید اصولی را که در سالن زیباییتان باید رعایت شود، دقیقاً
بنویسید، سپس یک پرسشنامه برای ارائه به متقاضیان همکاری با شما تنظیم کنید که در
آن طیِ سؤالات هوشمندانه و پاسخهایی که متقاضیانِ همکاری با شما برای هریک از
سؤالات مینویسند، به مناسب بودن یا نبودن افراد برای کار در آرایشگاهتان پی
ببرید. از فضای مجازی کمک بگیرید. مثلا با مراجعه به سایت ماتیکی می توانید تعدادی
از نمونه کارهای آرایشگاه موردنظرتان را ببینید البته که بسیاری از این آرایشگران
و سالن ها صفحاتی در شبکه های اجتماعی دارند ، به این صفحات مراجعه کنید و کار
آنها را با دقت بررسی کنید.
اولین و مهمترین ویژگی یک آرایشگر خوب و توانا دارا بودن تخصص و تجربه کافی در
زمینه آرایش و گریم عروس می باشد. توجه به این نکته در آرایشگری که انتخاب می کنیم
از اهمیت بالایی برخوردار است. یک آرایشگر متخصص با فرم صورت، نحوه تاثیر رنگ ها و
ترکیب آنها، نوع نمای گریم در نورهای مختلف و بسیاری از مسایل دیگر آشنایی دارد و
در شناخت و انتخاب به جا و اعمال صحیح گریم و آرایش بهترین آرایشگاه تهران
به نحوی که زیبایی شما را چندین برابر جلوه کند، مهارت دارد. اگر شما به دنبال
پوشش دهی سنگین و غلیظ هستید، از رژ لب جامد استفاده کنید. در این مطلب می خواهیم
شما را با روش مرحله به آرایش کردن برای یک مهمانی یا جشن معمولی یا مهم آشنا
کنیم. پس با ما همراه باشید.
خانمها باید بدانند که آرایش یک ماسک نیست، نوعی از هنر است و مهمتر از همه،
نوعی از بیان است. آرایش کردن می تواند سرگرم کننده باشد
چون شما با خلاقیت خود میتوانید سبک های جدیدی خلق کنید. پیش از استفاده از ریمل
به کمک یک فرمژه، مژه های خود را فر کنید. از پایین خط مژه بگیرید آن را به سمت
بیرون نگه دارید. چند ثانیه نگه دارید و سپس فرمژه را از مژه جدا کنید. لک هایی با
علل متفرقه – سایر علل ایجاد لک های تیره ی پوست شامل: ملانیسم یا لک ارثی
منتشر بدن؛ لک اطراف دهان؛ لک اطراف چشم و لک های کوچک قهوه ای در نقاط مختلف بدن است
که می تواند همراه یا بدون علایم دیگر باشند.
بارها و بارها برایتان گفته ایم که برای انتخاب کرم پودر باید ابتدا نوع پوست
خود را بشناسید. رنگ دقیق کرم پودر را مطابق تناژ پوست خود انتخاب کنید تا یک ظاهر
بی نظیر بدست آورید. ابتدا با یک پرایمر شروع کنید. سپس اگر کرم پودر مایع استفاده
می کنید، کمی از آن را روی اسفنج بریزید و روی پیشانی، بینی، چانه و گونه بزنید.
رنگ های طبیعی قهوه ای و خاکستری، رنگ های همه پسندی هستند. خانم بلوطی می
گوید هر نوع پوستی که دارید، سایه های مات پوست را صاف و نگاه را زیباتر جلوه می
دهد. هنگامی که مجبورید بدون آرایش باشید و در عین حال میخواهید زیبا باشید، انگشتان
ابزار مناسبی برای مرتب و زیبا کردن صورت می باشند. چنانچه هیچ شانه ابرو یا مداد
و یا قلم مو در دسترس نیست ولی ابروهایتان شلخته و بهم ریخته است، میتوانید
ابروهایتان را خیس کنید و با انگشت به آنها حالت دهید.
آموزش آرایشگری .. آرایش و زیبایی ..آرایش چشم ها جهت درشت جلوه نشان دادن چشم
ریموژ، مجله اینترنتی برای افرادی با طرز فکر و استایل زندگی متفاوت. با مطالعه
این مجله میتوانید به روز باشید،خارج از چارچوب فکر کنید ، تجربه کنید و آخرین
اطلاعات در زمینه ی زیبایی و استایل دلخواهتان را دنبال نمایید. پس از نیم ساعت
صورت را با آب ولرم بشویید. این ماسک به عنوان یک لیفتینگ طبیعی عمل میکند و باعث
محو شدن چروکها میشود.
ادامه مقاله:
https://fatemehhabashi.com/the-best-beauty-salon-in-tehran/