بلاگیران

دل نوشته ها و هرچیزی که نیاز به نوشتن داره

بلاگیران

دل نوشته ها و هرچیزی که نیاز به نوشتن داره

چه رنگ مویی با رنگ پوست ما بهتر ست می شود؟

زیبایی برای افراد دارای اهمیت بسیاری است. همواره انسان برای زیبا شدن، از لوازم و مواد آرایشی استفاده کرده است. در قدیم به دلیل ابتدایی بودن زندگی بشر و عدم پیشرفت علوم مختلف، بیشتر لوازم آرایشی، از مواد طبیعی و گیاهی ساخته می‌شد.


با پیشرفت علم شیمی و کشف خواص مختلف عناصر موجود در طبیعت، ساخت لوازم آرایشی با پیشرفت چشمگیری رو به رو شد. یکی از مواد آرایشی محبوب“رنگ مو” است که بسیاری از افراد جامعه از مصرف‌کنندگان این محصول به‌شمار می‌روند. انتخاب رنگ مو مناسب و متناسب با رنگ پوست، مستلزم دانستن نکاتی است که در ادامه این مقاله در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد:

رنگ موی مناسب افراد با پوست روشن

در صورتی که دارای پوستی روشن هستید، به شما تبریک می‌گوییم! شما در انتخاب رنگ مو گزینه‌های زیادی را در پیش رو دارید. افرادی با پوست روشن، در صورتی که رنگ پوستشان به زردی مایل باشد، می‌توانند از رنگ‌های تیره مانند “مشکی” و ” قهوه‌ای نسکافه‌ای” استفاده کنند. این در حالی است که می‌توانند با آرایش مختصر چشم‌ها، ظاهری زیبا برای خود ایجاد کنند. در صورت تمایل این افراد به رنگ‌های روشن و بلوند، استفاده از رنگ‌های ” بلوند دودی” و ” بلوند زیتونی” توصیه می‌شود.

کسانی که دارای پوستی سفید مایل به صورتی یا سرخابی هستند، می‌توانند با انتخاب رنگ مشکی و یا رنگ قهوه ای سوخته، زیبایی چهره‌شان را دو چندان کنند. همچنین در صورت تمایل به استفاده از رنگ‌های روشن، “بلوند رزگلد” برای این افراد گزینه‌ای مناسب است.


افراد چشم رنگی که دارای پوستی روشن هستند، با رنگ‌های بلوند روشن و بلوند یخی نیز بسیار زیبا به نظر می‌رسند. استفاده از رنگهای طلایی و شکلاتی روشن براق نیز، باعث درخشش چشمان این افراد می‌شود.


رنگ موی مناسب افراد با پوست سفید

رنگ مسی، که آمیخته‌ای از نارنجی و قهوه‌ای است، می‌تواند رنگ موی مناسبی برای افراد با پوست سفید محسوب شود. این رنگ با منعکس کردن رنگ نارنجی، درخشش خیره کننده‌ای را از خود به نمایش می‌گذارد.


رنگ موی مناسب افراد با پوست سبزه

پوست سبزی به پوستی گفته می‌شود که دارای رنگی میانه ( نه تیره و نه روشن ) باشد. این افراد با استفاده از رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای سوخته و مشکی و همچنین رنگ‌هایی با توناژ شرابی و بادمجانی می‌توانند صورتی جوان و شاداب داشته باشند.


این افراد همچنین می‌توانند در صورت تمایل از رنگ‌های روشن نیز استفاده کنند. توصیه می‌شود سبزه‌ها از رنگ‌هایی مانند “بلوند یخی” و “بلوند دودی” استفاده کنند. با توجه به رنگ پوست این افراد، رنگ روشن می‌تواند باعث ایجاد تضادی زیبا در رنگ‌های به کار رفته شود.


رنگ موی مناسب افراد با پوست سبزه و چشم رنگی

تنها درصد کمی از افراد جهان دارای چشمان رنگی، مانند سبز یا آبی هستند. این افراد معمولا جز افراد خوش چهره به شمار می‌روند. یک رنگ موی ویژه که توسط این سایت به افراد سبزه یا گندمگون توصیه می‌شود، رنگ قهوه‌ای نسکافه‌ای دو درجه تیره‌تر از رنگ پوست است. با ایجاد “مش‌ سوزنی” به صورت پر و به رنگ “بلوند کاهی” در میان این رنگ، چهره‌ای زیبا و خارق العاده خواهید داشت. این رنگ مو که در سال‌های اخیر توسط بسیاری از هنرمندان مطرح دنیا مورد استفاده قرار گرفته با پوست سبزه متناسب است.

ادامه مطلب

عناصر طراحی

وقتی که برای عناصر طراحی کارتان ظاهری جذاب و چشمگیر می‌سازید، بخش عمیقی از ذهن مخاطبتان را تلنگر می‌زنید. ۴. برای نشان دادن نکات، آمارها و مزایا بسیار ایده‌آل است. از آنجا که می تواند زندگی را به گرافیک های استاتیکی بیاورد ، و بدون آن کارایی نخواهد داشت. همه ی ما می دانیم که اکثر مردم در دنیا فیلم و انیمیشن ها را برای استفاده در وب سایتشان دوست دارند.

با آوردن نمودار ، طراحی اینفوگرافیک یا طراحی وب با استفاده از حرکات ، عموماً موشن گرافیک نام دارد، اما در واقع یک نوع انیمیشن است که به آن موشن گرافیک گفته می شود. ممکن است شما در یک شرکت کار کنید که وظایف شما تنها گرفتن عناصر گرافیکیست به عنوان یک طراح علاوه بر داشتن چشمان هنرمند، باید به این ابزارها نیز تسلط داشته باشید. در اینجا برخی از این بسته های نرم افزاری را معرفی خواهیم کرد.

یازده مرحله برای طراحی سایت فروشگاهی موفق. برای یادگیری موشن گرافیک ، چه چیزهایی به غیر از یادگیری نرم افزار نیاز است ؟ می توان آن را یکی از اولین نمونه های موشن گرافیک به شمار آورد. در این تیتراژ ترکیب صدا، حرکت و طرح های گرافیکی کمک می کند تا حس ترس به خوبی منتقل شود. و بیننده برای فضا پر التهاب و استرس فیلم آماده می شود. تم مناسبی برای صفحه اینستاگرام خود انتخاب کنید. یک تم جذاب میتواند نام شما را در ذهن مخاطبان ثبت کند. برای مثال یک رنگ خاص ، فونت منحصر به فرد یا چیدمان جذاب پستها میتواند از لحاظ بصری مخاطب را جذب کرده و هر گاه پستی از شما ببیند بدون توجه به نام شما، متوجه شود که این پست مربوط به چه کسی است. و این یعنی ماندگاری در ذهن مخاطب.

استخدام تاثیر گذاران رسانه اجتماعی برای تحویل گرفتن پروفایل شما می تواند شرایط خوبی را با خود همراه کند. یک مسابقه هیجان انگیز برگزار کنید و از آدمها بخواهید در آن شرکت کنند. بنر مسابقه خود را در صفحات دیگر بگذارید و مطمئن باشید اگر یک مسابقه خوب طراحی کرده باشید حتما آدمهای بسیاری در آن شرکت می‌کنند.

حالا که یک بنر خیلی خیلی خوب برای تبلیغ در اینستاگرام ساخته‌اید پس ضربه آخر را محکم‌تر بزنید و آن را در ساعات اوج مصرف اینستاگرام استفاده کنید. یعنی اینکه در ساعات پر رفت و آمد تبلیغتان را منتشر کنید. همچنین با مدیریت اینستاگرام توسط تولید محتوای مناسب می توانید به پیج خود نمایی حرفه ای ببخشید و به مرور زمان در فضای مجازی شناخته تر شوید و طرفداران بیشتری را جذب نمایید.

از دیگر شاخصه هایی که می بایست یک نرم افزار مناسب داشته باشد در واقع تجربه کاربری مناسب می باشد . بسیاری از نرم افزار های ساخت تیزر تبلیغاتی دارای منو ها و گزینه های پیچیده ای هستند که گاه کار را برای کاربر به شدت دشوار می کنند و افراد نمی توانند به سادگی از آن ها سر در بیاورند . این موضوع باعث می شود تا بسیاری در همان روز های اول دور این نرم افزار ها را خط بکشند .

چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. به زمان‌بندی توجه کنید. برنامه‌ها را بر اساس زمان نیاز به تولید محتوا و مناسب‌ترین زمان برای انتشار برنامه‌ریزی کنید.

یک صفحه‌ی کامل و بی‌نقص اینستاگرام برای هر فرد ظاهر منحصر‌به‌فردی خواهد داشت. اما شما چه بخواهید که در این شبکه‌ی اجتماعی اسم و رسمی پیدا کنید، چه یک صفحه‌ی کوچک و جمع‌وجور با دنبال‌کنندگان مشخص داشته باشید و چه به دنبال افزایش لایک روی تصاویر سلفی خود باشید؛ نیازمند به‌کارگیری نکات و ترفندهای خاصی هستید. کال تو اکشن تعریف کنید تا فالوورهای با شما ارتباط برقرار کنند و یا کسب و کاری با شما شروع کنند.

ادامه مطلب:

https://www.jamaran.news/بخش-گزارش-آگهی-228/1447179-نرم-افزار-های-ساخت-تیزر-تبلیغاتی

قیمت انواع کولر گازی در بانه

تاپ فروش بانه
قیمت انواع کولر گازی در بانه

قیمت انواع کولر گازی های برند اجنرال ، کولر گازی ال جی ، کولر گازی گری در بانه و قیمت بروز می باشد و شما میتوانید با مراجعه به صفحه هر محصول اقدام به خرید انلاین ان محصول نمایید.

معرفی کولر گازی شرکت گری

با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا‌ نیاز به یک وسیله ای که بتواند هوا را خنک کند احساس می شود. کولر ها نمونه ای از این وسایل خنک کننده هستند که از آن ها می توان برای خنک کردن دمای محیط استفاده کرد. کولر گازی گری نیز یک نمونه از این کولر ها است که می توان از آن برای کاهش دمای محیط و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی کمک گرفت .شرکت هایی با برند های مختلفی در بازار وجود دارند که با ارائه کولر های گازی با ویژگی های مختلف سعی در پیشی گرفتن از رقبا ی خود می کنند . یکی از این شرکت ها که در این مقاله می خواهیم به بررسی کولر های گازی تولیدی آن بپردازیم شرکت گری است.پس اگر قصد خرید کولر گازی از این شرکت را دارید با ما همراه باشید .

کولرگازی اجنرال دیواری در شهر بانه و قیمت انواع مدل های روز

کولرگازی اجنرال ogeneral split دارای انواع پنجره ای، اسپلیت دیواری، داکت (کانالی)، کاستی و مولتی پنل ساده و پیشرفته است.شرکت اجنرال (O’GENERAL) فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه سیستم های تهویه مطبوع، از سال 1963 آغاز نمود. کولرگازی اجنرال با استفاده از تکنولوژی پیشرفته کشور ژاپن از بالاترین راندمان و دوام در شرایط آب و هوایی مختلف نسبت به رقبای خود برخوردار است و با توجه به سابقه طولانی در زمینه ی تهویه مطبوع به صورت تخصصی، مورد اعتماد مردم است و به همین خاطر از آن به عنوان ریش سفید کولرها یاد می شود. محصول جدید کولر گازی اسپلیت دیواری اجنرال با عملکرد سرمایشی و گرمایشی و تکنولوژی اینورتر، بهترین انتخاب برای مشتریانی است که کیفیت و مصرف بهینه انرژی اولویت اول آنها است. کولرگازی اجنرال در مراکز آزمایشگاهی شرکت فوجیتسو جنرال ژاپن مورد تست کیفیت قرار می گیرد تا بهترین عملکرد در سخت ترین شرایط کاری برای این محصول میسر شود. شرکت تهویه نیا با اطمینان کامل از کولر گازی اجنرال، کمپرسور این دستگاه را بدون هیچ قید و شرطی برای اولین بار در ایران به مدت 5 سال گارانتی کرده است.

کولرگازی دیواری ال جی

خرید کولر گازی دیواری ال جی

کولر گازی دیواری ال جی برا کسانی پیشنهاد می شود که دنبال مصرف انرژی کمتری می باشند. صاحبان این برند یعنی ال جی سابقه ی بسیار طولانی در تولید کولر دارند بطوری که می توان گفت صاحبان این برند یعنی شرکت مربوط به این برند از اولین شرکت های تولید کولر در کره ی جنوبی می باشد این شرکت بعد از تولید سیستم تهویه ای شروع به تولید لوازم الکترونیکی با این برند کرده است. کولر گازی ال جی متناسب با نیاز های کاربران ساخته شده است این کولرها با دو مدل ساده و اینورتر ساخته شده است که قیمت هرکدام باتوجه به تکنولوژی که در آن بکار رفته است متفاوت می باشد اصولا کولری که دارای تکنولوژی اینورتر می باشد دارای قیمتی بالاتر است.

کولرگازی دیواری بوش

با شروع فصل گرما نیاز به یک وسیله سرمایشی که هم بتواند محیط را به خوبی خنک‌ کند و هم مصرف انرژی آن زیاد نباشد به شدت احساس می شود . یکی از این وسایلی که می تواند در شروع فصل گرما در کنار شما قرار بگیرد کولر گازی شرکت بوش است . شما با انتخاب هر یک از مدل ها و ظرفیت های کولر های اسپیلت و دیواری بوش می توانید در کنار گذراندن تابستانی رویایی مخارج انرژی خود را کاهش بدهید.

معرفی کولر گازی بوش

در هنگام خرید و انتخاب انواع کولر های گازی باید به زیبایی و ظاهر مناسب پنل داخلی آن توجه کنید زیرا این نوع پنل در داخل منزل نصب می شود و در دکوراسیون داخل خانه تاثیر می گذارد. کولر گازی بوش در انواع و ظرفیت های مختلف این ویژگی را دارا می باشد و می تواند به منزل شما زیبایی ببخشد.

همچنین وجود ویژگی گرمایشی در کولر های گازی بوش این فرصت را به شما می دهد تا در فصل زمستان نیز بتوانید از این نوع کولر ها استفاده کنید و نیازی نیست آن ها را در فصول سرد جمع کنید.پنل داخلی اسپیلت و کولر های گازی بوش بسیار ساده است ، اما قطعات این پنل به گونه ای روی هم چیده شده اند که حسی از مدرنیته بودن را القا می کنند.

از این که شرکت بوش سعی می کند کولر های گازی خود را به شکل زیبایی طراحی کند سبب می شود که این شرکت بتواند در رقابت با دیگر شرکت ها موفق شود‌.

نمایش لیست همه کولرهای گازی و لیست قیمت در سایت تاپ فروش
https://topfroosh.com/product/air-treatment/

آموزش رنگ و مش در تهران به صورت تخصصی (مبتدی تا حرفه ای)

آموزش هایلایت مو در آموزشگاه رنگ و مش حرفه ای تهران
در صورتی که قصد دارید تکنیک هایلایت مو را آموزش ببینید، کافیست در آموزشگاه لی لی (تحت مدیریت فاطمه حبشی) که یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری تهران می باشد اقدام به طی کردن دوره های آموزشی کرده و پس از فراگیری این هنر جذاب و دریافت مدرک بین المللی رنگ و مش آرایشگری زنانه، به فعالیت در این حوزه مشغول گردید.

لولایت مو
یکی دیگر از تکنیک های رنگ کردن مو ، لولایت مو می باشد. شاید بتوانیم بگوییم لولایت همان هایلایت است اما نه به طور کامل ! بلکه این دو تکنیک با یکدیگر تفاوت هایی نیز دارند. معمولاً هایلایت برای موهای تیره تر و لولایت برای موهای روشن تر استفاده می شود. در تکنیک هایلایت ، مو دکلره می شود اما در لولایت مو اینچنین نیست. همین باعث خواهد شد روش لولایت مو عوارض و خطر کمتری داشته باشید. چرا که در لولایت مو، مو تنها رنگ می شود. معمولا لولایت عمق و حجم مو را افزایش می دهد در حالی که هایلایت به درخشندگی مو می افزاید. برای انجام تکنیک لولایت مو در غرب تهران نیز، سالن زیبایی ما پذیرای شما بانوی زیبارو می باشد. چنانچه نیاز به مشاوره کاملا رایگان و حرفه ای در زمینه تکنیک و روش لولایت مو دارید، ما آماده ارائه مشاوره خدمت شما عزیزان هستیم. جهت دریافت مشاوره، با یکی از راههای ارتباطی مطرح شده در سایت، با ما تماس بگیرید.

هزینه و قیمت انجام لولایت مو در تهران
کلیه هزینه ها در انجام تکنیک لولایت مو متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح کار تعیین می گردد. شما در سالن زیبایی ما ، از مناسب ترین تعرفه در کنار کیفیت، ظرافت و دقت کار بهره خواهید برد. جهت اطلاع از نحوه و شرایط و تعرفه و هزینه خدمات لولایت مو لطفاً با ما تماس بگیرید.

مدل های لولایت مو
در ادامه برخی از مدل های لولایت مو را مشاهده خواهیم کرد.
آموزش لولایت مو در آموزشگاه فوق تخصصی رنگ و مش تهران
در صورتی که قصد دارید تکنیک لولایت مو را در تهران آموزش ببینید، کافیست در آموزشگاه لی لی که یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری تهران می باشد اقدام به طی کردن دوره های آموزشی رنگ مو کرده و پس از فراگیری این هنر زیبا و دریافت مدرک معتبر آرایشگری، به فعالیت در این حوزه مشغول شوید.

مش مو
در روش مش مو ، دسته هایی از مو ها را جدا کرده و رنگ های خاصی را برای آن به کار می برند. برای مش کردن موها روش های متفاوتی وجود دارد که در آرایشگاه ها انجام می شود. وقتی موهای خود را مش می کنید ظاهرتان تغییر بسیار زیادی می کند و بسیار زیباتر از قبل به نظر خواهید رسید. بنابراین مش مو نیز همانند دیگر روش های رنگ کردن مو می تواند کمک بسیار زیادی به زیباتر شدنتان نماید. برای انجام تکنیک مش مو در غرب تهران نیز، سالن زیبایی ما پذیرای شما بانوی زیبارو می باشد. چنانچه نیاز به مشاوره کاملا رایگان و حرفه ای در زمینه تکنیک و روش مش مو دارید، ما آماده ارائه مشاوره خدمت شما عزیزان هستیم. کافیست جهت دریافت مشاوره، با یکی از راههای ارتباطی مطرح شده در سایت، با ما ارتباط برقرار نمائید.

هزینه و قیمت انجام مش مو در تهران
کلیه هزینه ها در انجام تکنیک مش مو متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح کار تعیین می گردد. شما در سالن زیبایی ما ، از مناسب ترین تعرفه در کنار کیفیت، ظرافت و دقت کار بهره خواهید برد. جهت اطلاع از نحوه و شرایط و تعرفه و هزینه خدمات مش مو لطفاً با ما تماس بگیرید.

مدل های مش مو
در ادامه برخی از مدل های مش مو را مشاهده خواهیم کرد.

آموزش رنگ و مش حرفه ای در تهران
در صورتی که قصد دارید تکنیک مش مو را آموزش ببینید، کافیست در آموزشگاه لی لی که یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری تهران می باشد اقدام به طی کردن دوره های آموزشی کرده و پس از فراگیری این هنر و دریافت مدرک معتبر، به فعالیت در این حوزه مشغول شوید.

آموزش رنگ و مش با مدرک بین المللی معتبر
چیزی که بسیار حائز اهمیت است، دریافت مدرک معتبر پس از گذراندن آموزش های تخصصی و فوق تخصصی آرایشگری می باشد. چرا که هنرآموزان گرامی پس از تبدیل شدن به یک آرایشگر موی حرفه ای جهت فعالیت در این حوزه نیازمند یک مدرک معتبر می باشند که آکادمی لی لی پس از اتمام دوره، مدرک بین المللی رنگ و مش را خدمت هنرآموزان ارائه می نماید.

هزینه دوره رنگ و مش چقدر است؟
جهت اطلاع از هزینه و تعرفه ثبت نم در دوره های آموزش رنگ و مش تخصصی کافیست با شماره های پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا تمامی اطلاعات لازم به شما بانوی گرامی تقدیم گردد.

نکات مهم قبل از رنگ کردن مو
کوتاه کردن مو قبل از رنگ کردن مو
بهتر است قبل از اینکه موهای خود را رنگ نمائید نوک موهای خود را کوتاه کرده و یا موخوره‌های آن را رفع نمائید نکته مهم اینکه موهایی که آسیب دیده  و یا خشک و شکننده  باشد رنگ را در خود به خوبی جذب نمی‌نماید و پس از رنگ نمودن مو، بتدریج رنگ آن از بین رفته و موهای شما بدرنگ می‌شود بنابراین جهت نتیجه بهتر از رنگ موهای خود ابتدا آن را کمی کوتاه نمائید و رسیدگی های لازم را به آن داشته باشید.

رنگ مو ها را بیشتر بشناسید
از آنجا که خیلی از بانوان مطلع هستند رنگ ها درجه بندی مختلف دارد و با این درجه‌ها در بازار عرضه می‌شود ما در این قسمت به چند نمونه از رنگ های اصلی اشاره خواهیم نمود رنگ ها از درجه سیاه به سمت قهوه ای( قهوه ای تیره، قهوه ای و قهوه ای متوسط، قهوه ای روشن) بلوند (بلوند تیره، بلوند متوسط، بلوند روشن، بلوند پلاتینی روشن) میرود و این رنگ های اصلی با رنگ های فرعی نیز قاطی شده و میتواند ترکیب رنگ قشنگی را طبق خواسته شما و نمونه مدلی که دارید ایجاد نماید.

نکات مهم در رابطه با مو های سفید
برخی از قسمت های سر که شامل موهای سفید است در برابر رنگ مو مقاومت کرده و رنگ خود را از دست میدهد مانند موهای ریز و یا اطراف شقیقه، که سریع رنگ موی خود را از دست میدهند در این مواقع بهتر است از اکسیدان با درجه vol20 یا در جه ۳۰ روی موهای سفید قرار دهید و چند دقیقه ای بگذارید و بعد موها را آبکشی نمائید سپس زمانی که تصمیم دارید موهای خود را رنگ نمائید یک رنگ تیره‌تر از درجه رنگ ایده‌آلتون به موهای خود بزنید، رنگ‌موها به دلیل نداشتن رنگدانه در تار موهای شما روشن‌تر بنظر میرسد از آنجا که موهای سفید قدرت جذب بیشتری دارند مدت زمان نگهداشتن رنگ را حدود نیم تا ۴۵ دقیقه نمائید.
نکات روش استفاده از رنگ مو
جهت استفاده از رنگ مو سعی کنید این نکات را رعایت نمائید

ابتدا لباس خود را با یک لباس کهنه عوض نمائید و یا اینکه از پیشبند استفاده نمایید زیرا ریختن رنگ بر روی لباس، باعث از بین رفتن لباستان می‌شود.
قبل از رنگ حتماً از دستکش استفاده نمائید
اگر پوستتان بر اثر استفاده از رنگ مو، لک شد نگران نباشید با الکل طبی از بین میرود البته میتوانید در اطراف صورت از کرم مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست شما رنگ نگیرد.
در موهای نازک رنگ‌ مو را باید حدود ۳۰ دقیقه و در موهای ضخیم حدود ۴۰ دقیقه نگهدارید تا نتیجه بهتری را بگیرید.
سعی کنید رنگ کردن مو را از پشت سر به سمت جلوی سر ادامه دهید در واقع از قسمت های انتهایی و طولی اینکار را شروع کنید.
جهت رنگ موهای سفید یا خاکستری رنگ را از نواحی که رنگ سفید یاخاکستری بیشتر است شروع کنید.
اگر تا حالا موهای خود را رنگ نکرده‌اید سعی کنید میزان رنگ در هر تار مو بیشتر باشد
پس از رنگ کردن مو، برای جلوگیری از ریزش مو، موهایتان را با آب سرد یا ولرم بشوئید.
برای موهای زبر یا وز که در برابر رنگ مقاوم است قبل از رنگ کردن از نرم کننده استفاده نمائید.
به رنگ‌های روی جعبه آنچنان اعتماد نکنید و اگر تا حالا موهای خود را رنگ نکرده و با درجه بندی رنگ ها آشنا نیستید حتما مقداری از رنگ را بر روی موهای خود تست نمائید با این روش نیز از حساسیت آن رنگ نسبت به موهای خود متوجه میشوید.
قبل از استفاده از رنگ مو، موهای خود را تمیز و از هرگونه چربی پاک نمائید.
هنگام استفاده از رنگ اگر موها مرطوب باشد رنگ را بهتر جذب نموده زیرا موهای خشک رنگ را مدت کوتاهتری در خود نگه میدارد.
اگر با علائمی مانند حساسیت قرمزی و یا التهاب هنگام رنگ کردن مواجه شدید نگران نباشید شما به آن رنگ حساسیت دارید و باید یک رنگ مناسب دیگر با هماهنگی با آرایشگرتان انتخاب نمائید.
و در پایان بهتر است برای رنگ موهای خود با آرایشگر خود مشورت نموده و هماهنگی های لازم را اجرا نمائید.