بلاگیران

دل نوشته ها و هرچیزی که نیاز به نوشتن داره

بلاگیران

دل نوشته ها و هرچیزی که نیاز به نوشتن داره

چه رنگ مویی با رنگ پوست ما بهتر ست می شود؟

زیبایی برای افراد دارای اهمیت بسیاری است. همواره انسان برای زیبا شدن، از لوازم و مواد آرایشی استفاده کرده است. در قدیم به دلیل ابتدایی بودن زندگی بشر و عدم پیشرفت علوم مختلف، بیشتر لوازم آرایشی، از مواد طبیعی و گیاهی ساخته می‌شد.


با پیشرفت علم شیمی و کشف خواص مختلف عناصر موجود در طبیعت، ساخت لوازم آرایشی با پیشرفت چشمگیری رو به رو شد. یکی از مواد آرایشی محبوب“رنگ مو” است که بسیاری از افراد جامعه از مصرف‌کنندگان این محصول به‌شمار می‌روند. انتخاب رنگ مو مناسب و متناسب با رنگ پوست، مستلزم دانستن نکاتی است که در ادامه این مقاله در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد:

رنگ موی مناسب افراد با پوست روشن

در صورتی که دارای پوستی روشن هستید، به شما تبریک می‌گوییم! شما در انتخاب رنگ مو گزینه‌های زیادی را در پیش رو دارید. افرادی با پوست روشن، در صورتی که رنگ پوستشان به زردی مایل باشد، می‌توانند از رنگ‌های تیره مانند “مشکی” و ” قهوه‌ای نسکافه‌ای” استفاده کنند. این در حالی است که می‌توانند با آرایش مختصر چشم‌ها، ظاهری زیبا برای خود ایجاد کنند. در صورت تمایل این افراد به رنگ‌های روشن و بلوند، استفاده از رنگ‌های ” بلوند دودی” و ” بلوند زیتونی” توصیه می‌شود.

کسانی که دارای پوستی سفید مایل به صورتی یا سرخابی هستند، می‌توانند با انتخاب رنگ مشکی و یا رنگ قهوه ای سوخته، زیبایی چهره‌شان را دو چندان کنند. همچنین در صورت تمایل به استفاده از رنگ‌های روشن، “بلوند رزگلد” برای این افراد گزینه‌ای مناسب است.


افراد چشم رنگی که دارای پوستی روشن هستند، با رنگ‌های بلوند روشن و بلوند یخی نیز بسیار زیبا به نظر می‌رسند. استفاده از رنگهای طلایی و شکلاتی روشن براق نیز، باعث درخشش چشمان این افراد می‌شود.


رنگ موی مناسب افراد با پوست سفید

رنگ مسی، که آمیخته‌ای از نارنجی و قهوه‌ای است، می‌تواند رنگ موی مناسبی برای افراد با پوست سفید محسوب شود. این رنگ با منعکس کردن رنگ نارنجی، درخشش خیره کننده‌ای را از خود به نمایش می‌گذارد.


رنگ موی مناسب افراد با پوست سبزه

پوست سبزی به پوستی گفته می‌شود که دارای رنگی میانه ( نه تیره و نه روشن ) باشد. این افراد با استفاده از رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای سوخته و مشکی و همچنین رنگ‌هایی با توناژ شرابی و بادمجانی می‌توانند صورتی جوان و شاداب داشته باشند.


این افراد همچنین می‌توانند در صورت تمایل از رنگ‌های روشن نیز استفاده کنند. توصیه می‌شود سبزه‌ها از رنگ‌هایی مانند “بلوند یخی” و “بلوند دودی” استفاده کنند. با توجه به رنگ پوست این افراد، رنگ روشن می‌تواند باعث ایجاد تضادی زیبا در رنگ‌های به کار رفته شود.


رنگ موی مناسب افراد با پوست سبزه و چشم رنگی

تنها درصد کمی از افراد جهان دارای چشمان رنگی، مانند سبز یا آبی هستند. این افراد معمولا جز افراد خوش چهره به شمار می‌روند. یک رنگ موی ویژه که توسط این سایت به افراد سبزه یا گندمگون توصیه می‌شود، رنگ قهوه‌ای نسکافه‌ای دو درجه تیره‌تر از رنگ پوست است. با ایجاد “مش‌ سوزنی” به صورت پر و به رنگ “بلوند کاهی” در میان این رنگ، چهره‌ای زیبا و خارق العاده خواهید داشت. این رنگ مو که در سال‌های اخیر توسط بسیاری از هنرمندان مطرح دنیا مورد استفاده قرار گرفته با پوست سبزه متناسب است.

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.