بلاگیران

دل نوشته ها و هرچیزی که نیاز به نوشتن داره

بلاگیران

دل نوشته ها و هرچیزی که نیاز به نوشتن داره

چند تمرین ساده برای یادگیری بهتر زبان فرانسه برای زبان آموزان

آیا شما زبان فرانسه را یک زبان دشوار می دانید؟ آیا در به خاطر سپردن عبارت ها یا تلفظ آن ها با دشواری مواجه می شوید؟ یادگیری یک زبان در ابتدا ممکن است آسان نباشد، اما در صورتی که از راهنما های مناسب استفاده کنید، درک آن آسان تر می گردد.

شرکت در آموزشگاه در تهران یا مطالعه منابع فرانسوی برای درک بهتر این زبان از روش های موثر برای یادگیری بوده است. هر سفر با یک قدم کوچک شروع می شود. بیش از حد نگران قوانین و دستور زبان فرانسوی نباشید و شما آن ها را در طول راه یاد خواهید گرفت ولی باید از یک جایی شروع کنید و یادگیری خود را آغاز نمایید.

با استفاده از یک برنامه مطالعه صحیح، می توانید یادگیری صحبت کردن به زبان فرانسه را برای خود بسیار ساده تر کنید. اگر در حال یادگیری زبان فرانسوی هستید یا افرادی را می شناسید، شاید درک کرده باشید که بسیاری از افراد روش های مختلفی برای نزدیک شدن به یادگیری چیزهای جدید دارند. آنچه برای شما خوب است ممکن است برای شخص دیگری خوب نباشد و برعکس و هر رویکرد ممکن است نتایج متفاوتی داشته باشد. وقتی نوبت به یادگیری زبان فرانسه می رسد، در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

کلاس بگیرید و این زبان را در کلاس بیاموزید. این یک روش بسیار کارآمد برای بسیاری از افراد است که البته به شرط آن که کوشا باشند و در تمرینات زبان فرانسه در خانه نیز مشغول باشند و به تنهایی یا با دوستان خود تحصیل کنند. بسته به جایی که کلاس خود را می گذرانید، افرادی که وقت زیادی ندارند می توانند کلاس پیدا کنند که نیاز به کارهای خانه زیادی نداشته باشد.

کلاس های مکالمه زبان معمولا دارای تمرین های نوشتاری بسیار کمی هستند. البته بخاطر داشته باشید که کلاس هایی که مشق شب کم یا زیاد در خانه ندارند، بعید است که دانش آموزان بتوانند خیلی سریع به تنهایی پیشرفت کنند. این همچنین در مورد کلاس هایی که کمتر دیده می شود صادق است، زیرا یادگیری یک زبان تکرار مداوم نیاز خواهد داشت.

یک معلم پیدا کنید و از او بخواهید که به شما این زبان را آموزش دهد. اگر وقت کلاس ندارید، به کلاس خود به کمک فردی احتیاج دارید، می خواهید به میزان خود به جلو بروید یا نیاز به برنامه ریزی پیچیده یا شلوغ دارید، یک معلم فرانسوی ممکن است بتواند کمک بسیاری کند. مربیان معمولا فقط به یک نفر کمک می کنند. اگر مناسب شما و مدرس شما باشد، ممکن است برخی از آموزگاران بیش از یک دانش آموز را در یک موضوع به طور همزمان قبول کنند.

زمان خود را برای مطالعه اختصاص دهید که معمولا کسانی که برنامه ای برای پیگیری تمرین منظم در پیشروی خود ندارند، سریعتر از آنجا که به اندازه کافی یا اصلا مطالعه نمی کنند پیش نمی روند. بعضی از افراد با دانستن اینکه وقت زیادی برای مطالعه به تنهایی نخواهند داشت، شروع به یادگیری زبان فرانسه می کنند. اگر این مورد شما هستید، مطمئن باشید که روش های شما می توانند این مسئله را تأمین کنند. اگر زمان شما محدود است، همیشه مجموعه ای از واژگان یا یک دفترچه کوچک را همراه با واژگان و یادداشت های گرامر با خود نگه دارید و در صورت داشتن چند دقیقه وقت آزاد، می توانید آن ها را مطالعه نمایید.

طولانی مدت مطالعه نکنید و به کیفیت مطالعات خود اهمیت دهید. یادگیری یک زبان یک شبه اتفاق نمی افتد ، و بدون تمرین منظم اتفاق نمی افتد. اگر فقط مدت کوتاهی به آن بپردازید، یا به صورت پراکنده تحصیل کنید، احتمالا خیلی سریع پیشرفت نخواهید کرد. اگر هر روز و یا حتی 3-4 بار در هفته وقت معینی دارید برای مطالعه، تمرین و تقویت آنچه آموخته اید موجب این خواهد شد که پیشرفت خواهید کرد.

با دیگران که به صورت محلی فرانسه صحبت کنید و مهارت های مکالمه محاوره ای خود را گسترش دهید. یک ملاقات با زبان فرانسوی، گروه های گفتگو پیدا کنید یا خودتان مکالمه را شروع کنید تا بتوانید به صورت شفاهی نیز جمله سازی را تمرین نمایید.

فیلم های فرانسوی به خصوصی انیمیشن های سینمایی را تماشا کنید. بسته به سطح و علایق شما، این شامل کارتون ها، فیلم های کودک، کمدی ها، فیلم های مستند می شود. دانش آموزان سطح پایین غالبا با زیرنویس شروع می کنند، اما انتقال به تماشای بدون زیرنویس هنگام رسیدن به سطح مناسب می تواند کار بزرگی باشد. این بدان معنی است که شما به اندازه کافی درک می کنید که بتوانید مکالمه روزمره را دنبال کنید. همچنین بخاطر بسپار که زیرنویس ها لزوما به معنی زیرنویس های انگلیسی یا فارسی نیستند. برای بسیاری از زبان آموزان، زیرنویس های فرانسوی برای فرانسوی صحبت شده می تواند به همان اندازه کمک کند. با دنبال کردن همزمان زبان فرانسه شفاهی و مکتوب، شما هر دو شکل و همچنین ارتباط بین آن ها را تقویت می کنید.

خاطرات یا مجله خود را نگه دارید و حتی در سطح پایین نیز می توانید این کار را انجام دهید. از زبان محدودی که دارید استفاده کنید و چند نکته ساده پیدا کنید تا چیزی در مورد روز خود بنویسید. برخی زبان آموزان این کار را در پایان سال اول فرانسوی خو شروع می کنند  و لازم است به زبان فرانسه بخوانید. وقتی می بینید که متخصصان چگونه می نویسند، شروع به انتخاب الگوی استفاده از آن ها خواهید کرد. اگر خیلی پیشرفته نیستید، به دنبال کتاب های کودکان مانند افسانه ها یا طنز باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.