بلاگیران

دل نوشته ها و هرچیزی که نیاز به نوشتن داره

بلاگیران

دل نوشته ها و هرچیزی که نیاز به نوشتن داره

طراحی پست اینستاگرام

طراحی پست اینستاگرام بعد از تولید محتوای متنی، مهمترین موضوعی است که لازم است به آن توجه کنیم. اما سوال اینجاست که ساخت پس زمینه پست اینستاگرام چگونه باشد که بتوانیم کاربران پیج و اکانت اینستاگرام را جذب کنیم؟

ساخت پست اینستاگرام ، اولویت فعالیت اینستاگرامی

وقتی اکانت اینستاگرام شما دارای موضوع مشخصی بوده و حتی تولید محتوای مناسبی نیز دارید، اما طراحی جذابی ندارید، نمی توانید انتظار داشته باشید که کاربر تبدیل به مشتری شود.


برای تبدیل کاربر حاضر در پیج اینستاگرام به مشتری خود، نیاز به طراحی پست اینستاگرام به صورت حرفه ای دارید. برخی از مواردی که در سئوسل ارائه گردیده، در جدول زیر قابل مشاهده می باشند.

جهت مشاهده برخی نمونه کارها به صورت آنلاین، به پیج اینستاگرام سئوسل مراجعه نمائید.

قالب پست اینستاگرام چیست؟ 

اگر فرمت محتوای شما مشابه بوده و نیازمند طراحی پست های کاملا متفاوت ندارید، شما نیازمند یک قالب پست اینستاگرام هستید که تمامی پست های خود را در آن قالب ها طراحی کنید.


در واقع با طراحی قالب اینستاگرام، تمامی پست های شما مشابه همان قالب طراحی خواهند شد و تنها جایگاه تصویر و متن در پست های طراحی شده تغییر خواهند کرد.


قالب های اینستاگرام معمولا دارای نوار بالایی یا پایینی (هدر یا فوتر) هستند که در این نوارها، لوگو، شماره های تماس و… به صورت ثابت و همیشگی درج می شوند.


پیج هایی همچون پیج های فروشگاهی، همکاری در فروش، پیج های بازاریابی و مارکتینگ معمولاً به این سبک از طراحی نیاز دارند. 


برای اینکه مطمئن شوید کدام طرح و سبک طراحی اینستاگرام برای شما مناسب تر است کافیست با ما در ارتباط باشید.

طراحی پست اینستاگرام متفاوت و منحصر به فرد

شاید همیشه نیاز به قالب پست اینستاگرام نداشته باشید. بعضی از پیج های اینستاگرام به پست هایی نیاز دارند که متفاوت از بقیه پست ها باشند. در این صورت طراحی پست اینستاگرام به صورت کاملاً مستقل انجام خواهد شد و هر پست از صفر طراحی می گردد.


ساخت کلیپ برای پست اینستاگرام

ساخت کلیپ و ویدیو برای پست اینستاگرام یک مبحث کاملاً متفاوت با طراحی عکس پیج اینستاگرام است. در صورتی که قصد دارید محتوای ویدیویی برای پیج خود قرار دهید لازم است نوع ویدیو که شامل تدوین ویدیو یا طراحی موشن گرافیک است را انتخاب نمایید. 


از آنجاییکه سبک های متفاوتی جهت ایجاد ویدیو وجود دارد برای دریافت راهنمایی بیشتر با ما در ارتباط باشید تا بهترین سبک طراحی با توجه به نوع کسب و کار و موضوع پیجتان به شما پیشنهاد گردد.

تعرفه طراحی پست اینستاگرام (هزینه و قیمت طراحی پست اینستاگرام)

طرح ها می توانند به سه صورت تحویل داده شوند.


طراحی و تحویل هر پست به صورت مستقل و با فرمت JPG و بالاترین کیفیت و به صورت کاملاً آماده.

طراحی و تحویل قالب طراحی شده با فرمت PNG (قابل استفاده به سادگی با نرم افزارهای ویرایش عکس موبایل برای ایجاد پست های بعدی).

قالب PNG به صورت خام تحویل داده می شود. یعنی مکان تیترها، متن ها و تصاویر، کاملا خالی طراحی می شوند و شما می توانید این جایگاه ها را در طرح، با مقادیر دلخواهتان پر نمائید.


به عنوان نمونه، طرح زیر یک طرح با فرمت PNG بوده که به مشتری تحویل داده شده است.

مشتری با ویرایش این قالب در نرم افزارهای ویرایش عکس، قادر خواهد بود با اضافه کردن عنوان و عکس در پس زمینه، پست خود را

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.